banner396
02 Mart 2016 Çarşamba 10:57
2016 KPSS puanı ile Sınıf Öğretmenleri 10 bin atama istiyor
 Milli Eğitim Bakanlığı bilindiği üzere Ağustos-Eylül ve Ocak-Şubat dönemleri olmak üzere yılda iki defa öğretmen atamalarını gerçekleştiriyor. 2014 KPSS/ÖABT puanı ile 55 bin ve 2015 KPSS/ÖABT puanı ile 67 bin öğretmen ataması yapılarak son 2 yılda 122 bin öğretmenin ataması gerçekleştirilmiş oldu. 2016 yılında atanacak öğretmen sayısı ise 9 Mart'ta belli olmuş olacak.

2016 yılı Ağustos dönemi öğretmen atamaları ve peşinden 2017 yılının Şubat ayında öğretmen atamaları gerçekleştirilecek. Atama bekleyen yüz binlerce öğretmen 2016 KPSS/ÖABT puanı ile en azından 65-70 bin öğretmenin atanmasını bekliyor. Bunun yanında son 4 yıldır mağdur edilen Sınıf öğretmenleri de artık hatrı sayılır atama yapılmasını bekliyor.

Eski Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer zamanında 4+4+4 eğitim sistemine geçilmiş ve binlerce Sınıf öğretmeni mağdur edilerek eğitim sistemine çomak sokulmuştu. Üzerinden geçen 4 yıl boyunca hem Sınıf öğretmenleri hem de 5.5 yaşındaki çocuklar mağdur olmuş sıkıntı yaşamışlardı. 2012 ve 2013 yıllarına nazaran son 2 yıldır biraz artırılan Sınıf öğretmenliği kontenjanları artık hak ettiği değeri görmek istiyor.

2012 yılı öncesinde yıllık 8-10 ve hatta 12 binlik atamaları iple çeken Sınıf öğretmenleri MEB'den 2016 KPSS/ÖABT puanı ile en az 10 bin atama talep ediyor. 2012-2016 yıllarının bir telafisi olarak en az 10 bin kadro hak ettiklerini düşünen Sınıf öğretmenleri özellikle doğu illerinde ücretli öğretmenlik skandalının bir an önce son bulmasını bekliyor.

Konu ile ilgili süreci takip edip özellikle önümüzdeki günlerde belli olacak 2016 yılı Ağustos öğretmen atama kontenjanlarını siz değerli okuyucularımız ile paylaşacağız. Bizi takip etmeye devam ediniz.

Mebpersonel.com / Özel Haber 

www.mebpersonel.com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
guzel 2016-03-02 11:29:10

Guzel bir yazı olmuş, sadece sınıf öğrt degil herkes hak ettiğikkontenjanı alıriinş

Avatar
Hoca 2016-03-02 13:06:55

Sinifcilarin hakkimi yenior her turlu imkan ve atama sayisi yillardir o onlarda azicik da sosyal tarih ve edebiyat branslarina sans taniyin....

Misafir Avatar
branşçılara 2016-03-03 07:42:19 @Hoca

ben size anlam veremiyorum... siz üniversiteye giderken de öncesi de o branşlarda alım yoktu.. sen bile bile git... mezun ol... sonra da neden atama az de... az okuyup da atama olan branşa gideydin.. gitmişler düşük puanla çoğu .. sonra da atama yok... sana biri atama var mı dedi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
serkan 2016-03-02 11:29:20

Yine+boyle+haberler+yaparak+umud+asilamayin+ogretmenlere

Avatar
Nazlı 2016-03-02 14:59:38

10 bin çok az, 7500 + 7500 15 bin olmalı, yoksa meb in önünde eylem yaparız

Avatar
magdur 2016-03-02 15:19:50

Lan neyin magduru her yil 6000 atama aliyorlar bir de magdurlar boyle egitimin ben anasini sikeyim mat ogretmeni 65 ile ataniyor beden egitimi 71 ile sokayim sizin kpss nizede ogretmenizede

Misafir Avatar
ohaaa 2016-03-03 07:40:22 @magdur

71 le atanıyorsan sınıfçı 80 le atanıyor.. ne mağdurusun sen... sen üni okurken de bölümünde atama yoktu.. şimdi de yok.. neden ağlıyorsun.. bile bile git sonrada ağla.... çok okuyupta atama olan sınıf öğrt. gideydin ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
admin 2016-03-02 22:39:37 @magdur

öğretmensin utanmadan küfür ediyorsun. Seni bir sikayet edelim bakalım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zorunlu hizmet şart 2016-03-02 16:43:35

Doğudaki öğretmen açığı bu ülke bu sekilde gittiği sürece sürekli olacaktır çünkü ilk başta atanayimda neresi olursa olsun diyenler daha sonra biraz zoru görünce hemen başka yere gitmeyi planliyor hatta bazıları istifa ediyor

Avatar
sosyal bılgıler ogrt 2016-03-02 17:49:48

sınıf ogrt magdur mu edılıyor yazık be bu yazıyı yazanlara sınıfcılar magdursa dıger brans ogretmenlerı ne yapsın

Misafir Avatar
duyanda 2016-03-02 20:44:54 @sosyal bılgıler ogrt

duyanda sosyalden yıldan 10 bin atama yapılıyordu da .. yapılmadı sanılacak.. sen üniversiteye gittiğinde de alım yoktu sosyal bilgilerden.. sen bitirince neden ağlıyorsun yok diye

Beğenmedim! (0)
Avatar
Edebi 2016-03-02 20:51:13

79 puanla atanamadim. 44 bin adaya sadece 2000 kontenjan verdi Meb. Siz hala ne diyorsunuz ya !!!!!!!!!

Misafir Avatar
öhöö 2016-03-03 07:44:22 @Edebi

sen de atama olan bölüme gideydin... ben öle yaptım... çok yüksek puan almama rağmen sırf atama var diye sınıf öğretmenliğine gittim... edebiyatta yıllardır alım yok.. zaten ... üni bitince ağlamaya gerek yok ATANAMIYORUM DİYE...

Beğenmedim! (0)

banner389