banner406
08 Kasım 2015 Pazar 13:36
2016 Şubat Ayı Öğretmen Atamaları-30 Bin Atamada Branş Kontenjanları Tablosu (Tahmini)

 Şubat ayı öğretmen atamaları yaklaşıyor. Milli Eğitim Bakanlığı şubat ayında yapılacak öğretmen atamaları için norm güncellemesi yapıyor. Norm güncellemesi modülüne göre okullar öğretmen ihtiyaçlarını bildirecek, 2016 Şubat öğretmen atamaları ise bu norm güncellemesinde oluşacak branş açıklarına göre yapılacak. Şubat ayı öğretmen atamaları için MEB tüm hazırlıklarını bitirdiğini, kontenjan dağılımlarının da ilgili alandaki öğretmen ihtiyaçlarına göre yapılacağını duyurdu.

Öğretmen Atamaları - Tahmini Branşa Göre İhtiyaç ve Atama Sayıları. Şubat ayında öğretmen atamaları yapılacak. Şubat ayında 30 Bin öğretmen ataması, 109 branşta yapılacak. Öğretmen atamaları için tahsis edilecek olan kadrolar, 109 branşta alanlara dağıtılacak. Öğretmen atamaları ilgili alandaki öğretmen ihtiyacı baz alınarak dağıtılır. Milli Eğitim Bakanlığı 11 Kasım'a kadar norm güncellemelerini tamamlamış olacak. Bu norm güncellemelerinden sonra bazı branşlarda, öğretmen ihtiyacının artacağı bazı alanlarda ise öğretmen fazlalılığından dolayı azalağı düşünülüyor. 

Öğretmen atamaları için yapılacak norm güncellemeleriyle ilgili MEB İKGM Hamza Aydoğdu, twitter üzerinden öğretmen adaylarına açıklamalarda bulundu. Hamza Aydoğdu 11 Kasım'da norm güncelleme işlemlerinin tamamlanacağını adaylara bildirdi. Bazı branşlarda da norm ihtiyaç sayısının artacağı tahmin ediliyor. Bu alanlar; sınıf öğretmenliği, ingilizce öğretmenliği, din kültürü ahlak bilgisi öğretmenliği, rehber öğretmenlik ve okul öncesi öğretmenliği gibi alanlarda ihtiyaç çok  artacak..

İŞTE YENİ KONTENJAN TAHMİNLERİMİZ...






www.mebpersonel.com
MebPersonel/ÖZELHABER

Son Güncelleme: 08.11.2015 13:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN 2015-11-08 14:01:09

ilk 3 branş hep fazlayı alıyor bu branşlardan 500 er kontenjan azaltılıp diğer 106 branşa eşit oranda dağıtılsın.adil dağılım böyle olabilicek başka mümkün gibi gözükmüyor.

Misafir Avatar
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 2015-11-09 10:33:57 @İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN

lütfen böyle saçma fi̇ki̇rleri̇ni̇zi̇ kendi̇ni̇ze saklayin.ihti̇yaca göre alim olmali ve olacak i̇nşAllah.okullarda i̇ngi̇li̇zce öğretmeni̇ yok,açik çok fazla ingi̇li̇zce ye 5000 atama..

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
sınıfçı sınıfçı 2015-11-08 23:51:17 @İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN

emrin olur ;) , başka bir isteğin var mı ? başkasının ekmeğinde gözün olmasın , sonra alacağın ekmek sana hayır getirmez, sınıf öğretmenliğine en az 6000 atama haktır.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
Sinifci 2015-11-08 19:32:49 @İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN

brans başı 15 kontenjan ne işinize yarayacak

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
türkçe 2015-11-08 19:21:19 @İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN

kesinlikle katılıyorum kendi görüşüm bu sene sınıf ve dinciler azalacak gibi görünüyor. sınıf en fazla 3000 civarı olur. o da en fazla

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bence 2015-11-08 15:36:46 @İLK 3 BRANŞDAN 500 ER AZALTILSIN

ilk 3 brnştan hiç öğretmen alımasın ..diğer branşlaran alınsın... artık önümüzdeki beş sene hiç atama olmayınca ağlamayın ama

Beğenmedim! (4)
Avatar
Sinem koner 2015-11-08 13:45:00

yine 3 branşa dağıtmışsınız. teknik eğitim bölümleri nerede? yine görmezden mi gelineceğiz

Avatar
SINIF 2015-11-08 13:42:33

Sayın bakanım en az 4000 atama istiyoruz tesekkurler

Misafir Avatar
öğretmen 2015-11-08 13:57:53 @SINIF

çalışsaydın

Beğenmedim! (14)
Avatar
sinifci 2015-11-08 13:45:17

Bekleyen sayisina bakarsak her bolume en az 5bn gerek bekleyen sayisiyla degil acik sayinizla kadro bekleyin

Avatar
Almancaya 5 00 Kontenjan 2015-11-08 13:50:10

almancanın eylül atamasında hakkı yendi 350 alınmalıydı 194 verildi.bu şubat atamasında en azından hakkımız yenmesin almancaya e 500 kontenjan istiyoruz .son 3 yıldır atamamız oluyor daha önceleri olmadı hiç.bunu da dikkate almanızı istiyoruz.

Misafir Avatar
Fenci23 2015-11-08 14:59:27 @Almancaya 5 00 Kontenjan

sayıyla kalite doğru orantılı değil, öz atasınlar kalite yükselir, çalışan zaten atanıyor.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Türkçe 2015-11-08 13:36:20

Kardeşim bu ne şimdi eskiden 30000 atamaya 3500 düşerdi Sayın Avcı duyun sesimizi en az 3400 atama istiyoruz .

Misafir Avatar
sss 2015-11-08 14:08:33 @Türkçe

sen çalıştın da noldu

Beğenmedim! (7)
Avatar
fen bilimi ögretmeni 2015-11-08 13:47:34

toplamda 67 bin ögretmen ataniyor ve teog sinavlarının omurgası olan fen bilimi ögretmenlerine daha 3000 bin kontenjan veremediniz. Yazıklar olsun fen komisyonuna. O yüzden bu ülke hep arka sıralarda. 67 bin ögretmende fen ve teknolojiye verilecek kontenjanı hep birlikte göreceğiz. Saygılar

Misafir Avatar
fenvi 2015-11-09 12:46:35 @fen bilimi ögretmeni

zümrem yuksek alacagız bu kez 2bin olmalı en az en az

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rehberlik 2015-11-08 13:48:49

Eylülde hakkımız yendi! 2000üzeri kontenjan hakkımızdır