banner406
31 Aralık 2015 Perşembe 20:50
2016 Şubat Öğretmen Atamaları Branş Sıralama Robotu
 2016 Şubat Öğretmen  Atamaları Meb Şubat'ta 30  bin öğretmen ataması yapacak. mebpersonel.com sitesi tarafından  siz değerli öğretmenler için hazırlamış olduğumuz 2016 Şubat Öğretmen Ataması Branş Sıralama Robotu sayesinde Kpss  Puanınızı sisteme girerek oluşacak veri merkezinde oluşacak puanlara göre kendi alanınıza ait olan sıralamanızı öğrenebileceksiniz.
 
UNUTMAYALIM, bu sayfayı  paylaşarak ne kadar çok tercih yapacak öğretmenlerin  puanını eklemesini sağlarsak o kadar gerçek sonucu yaklaşırız robota yapılan kayıtlardan oluşan veriler resmi ve kesin bilgileri yansıtmayacaktır sadece bilgi amaçlı olarak siz değerli  mebpersonel.com ziyaretçilerine sunulacaktır.

Atama Bekleyen Öğretmenlerin Buluşma Noktasına katılmak için tıklayınız 

www.mebpersonel.com/ ÖZEL
Son Güncelleme: 31.12.2015 20:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ösym de belli zaten 2015-12-31 21:41:37

yahu zaten herkes kendi branşında sıralamasını biliyor ki.

Avatar
Sinif 2015-12-31 21:57:42

Ya sınıftan kaç alınır sizce sinifcilar

Misafir Avatar
sınıf06 2016-01-01 11:45:11 @Sinif

yoo sınıfçıyımmmmmmmmmmm gayet

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sınıfcı06-cevap 2016-01-01 10:34:24 @Sinif

kardesım bence sen sınıfcı ne değilsin bu soruya olumsuz algı olusturmaya calısan sınıf dusmanı birisin ha bi de matematıgın cok kötu 2015 subat 15 bın alıma 1300 kusur veren sıstem 30 bine 1500 veririr mı o zaman norm fazlası yok muydu ahh yavrum ah git kendi bölumun ne ise onunla ılgılı arastıma yap yorum yap

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sinifci 2016-01-01 01:22:13 @Sinif

min 3200 max 3800 bence

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Altı bin en az inşaallah 2015-12-31 23:12:23 @Sinif

6 - 7 bin alır inşaAllah

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sınıfçı06 2015-12-31 23:06:51 @Sinif

en fazla 1500 bence norm fazlalığı çok çünkü

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
zulal 2015-12-31 23:06:06 @Sinif

3500

Beğenmedim! (3)
Avatar
Sınıf 2016-01-01 00:18:06

Minimum 4bin alırlar sınıftan

Avatar
sınıf 2016-01-01 01:14:58

hadi brancilari anlarım düşmanlar sınıfa. ama sinifcinin bencili de vaaar. sıralaman yetiyor diye okadar mı alım olmalı. norm fazlası ilk defa mı var.

Avatar
serkan ceylan 2016-01-01 07:14:47

Sınıftan adaletli dağılım olursa bak söylüyorum en az 4 bin inşAllah

Avatar
VELİ 2016-01-03 18:36:19

fen için 2200 atama bekliyoruz

Avatar
mehmet 2016-01-01 00:27:52

bu atamanın meyvesini bu site yesin bakalım.şubata kadar devam milletin duygularını istismar edip reytinginizi artırın.ösym ye söyleyip gerçek güncel branş sıralaması yapmak çokmu zor!!!

Avatar
DİKAP 2016-01-01 20:21:54