banner396
12 Şubat 2016 Cuma 15:27
Bakan Avcı Yeni Bir Dersin Müfredata Alınacağını Söyledi

 Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Yeni Bir Dersin Müfredata Alınacağını Söyledi. Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı önceki akşam katıldığı canlı yayında temel eğitimde müfredat değişikliğinden bahsederek yeni bir dersin daha müfredata alınacağını belirtti. Müfredata girecek bu dersin "KODLAMA DERSİ" olduğunu açıklayan Nabi Avcı MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın konu ile ilgili çalışmalarının bulunduğundan söz etti. 

Daha öncede Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Sn. Fikri Işık'ın da açıklamarında bahsettiği Kodlama Dersi'ni Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği alanlarından mezun olan olan öğretmenlerin vereceği düşünülüyor.


İşte Bakan Avcı'nın Konu İle İlgili Açıklamaları

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 12.02.2016 15:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sadf 2016-02-12 16:45:05

secmeliyse hic bosuna zahmet edip koymasinlar gercekten ulkenin gelecegini dusunuyolarsa ders zorunlu olmali.laf olsun diye secmeli ders koymasinlar.

Avatar
Bilisimci 2016-02-12 16:35:56

Onemli olan kodlama derslerinin secmeli degil zorunlu olmasi

Misafir Avatar
olur 2016-02-12 21:29:49 @Bilisimci

olducu efendi zoruna mı gitti uyduruk dersler okutulurken bişey yoktu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olduuuu 2016-02-12 17:15:01 @Bilisimci

olduuu başka

Beğenmedim! (6)
Avatar
bilisim 2016-02-12 16:38:35

"o zaman dans" , 'renk' :D

Avatar
Erdem 2016-02-12 18:13:23

karatahtada süper olur. fatih projesi saçmalığı artık patladı ve herkesin farkettiği konu iken neden BT sınıfları yenilenmedi...

Avatar
öğretmen 2016-02-12 18:42:18

hiç sanmıyorum böyle bir şey olacağını. olsa bile ancak 10 yıl sonra kodlama dersi zorunlu olur. 13 yılda olmadı da 1-2 sene içerisinde mi olacak. olacak olsaydı hem şubatta 1197 bilişimci atayacaklarına 5000 atama yapılırdı. bir sınıf öğretmeni kadar değer bulamadım bilişimci olarak.

Misafir Avatar
sınıfcı 2016-02-13 01:43:32 @öğretmen

okuma yazma bılıyosan o unıversıteyı okuduysan o olamadıgın sınıf öğretmenın sayesınde

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kodlama 2016-02-12 22:25:02

Hangi programlama acep.umarim pythondur

Avatar
fatma 2016-02-12 22:36:02

Atanmak istiyoruz. Adaletli alim yapilsin kafi. 4000 bi yerde 300 kisi bi yerde olmamali.

Avatar
emre 2016-02-13 01:50:07

sınıf öğretmenine kurban ol denyo,babana da okuma yazmayı sınıf öğretmeni öğretti unutma!!!

banner389