10 Aralık 2017 Pazar 12:37
Bakan Yılmaz'dan sözleşmeli öğretmenlik ve eş durumu açıklaması

Bakan Yılmaz'dan sözleşmeli öğretmenlik ve eş durumu açıklaması. Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz dün akşam katıldığı Sivas yerel televizyonunda sözleşmeli öğretmenlik ile ilgili de önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Yılmaz sözleşmeli öğretmenliği doğuda öğretmen tutmak amacıyla getirildiğini ve bu kapsamda toplamda 39 bin öğretmen ataması yapıldığını söyledi Bakan Yılmaz sözleşmeli öğretmenlerin aile bütünlüğü ile ilgili de önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Yılmaz'ın açıklamasını mebpersonel.com farkıyla haberimizin içeriğinde bulabileceksiniz. Bakan Yılmaz sözleşmeli öğretmenlerin aile birliğini sağladıklarını dile getirerek şu açıklamaları canlı yayında söyledi
 

MEBPERSONEL.COM/ÖZELHABER
www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 10.12.2017 12:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aysegul celik 2017-12-10 13:24:08

Bakanımız diretiyor hala.Eski sözleşmeli öğretmene eş durumu verirsiniz yeni gelende kendi yerine bir sözleşmeli öğretmen gelene kadar bekler sonra yeni sözleşmeli öğretmen gelir ve 2. beklettiklerinize eş durumu verirsiniz bu bu kadar kolay M.e.b bunu yapmaktan aciz mi?Bakan bey doğudaki kadrolar yüzde 90 soldu diyor demekki bir atamayla bile boşluklar dolabilir.En akilci çözüm budur.Geçenlerde doğu doldu artik batiya atama yapacağız demişti ilk gönderdiğıniz öğretmenlerin suçu ne doğuda 6 yil çalışsın ywni gelen batıya atansın böyle bir mantık olabilir mi.

Avatar
Mmt 2017-12-10 16:45:00

Arkadaşım zorla güzellik olmaz olmuyor olmayacak siz doğuda çalışan adamın şartlarını iyileştirerek tutmayı neden hiç denemiyorsunuz..boyle yaparak mi tutacaksınız zorla tuttuğun insan sana ne verecek niye anlamıyorsunuz

Avatar
Melis Cagdas 2017-12-10 15:44:14

sayın bakanım sözleşmeli öğretmenler ailelerine kavuşamadıkları için psikolojisi bozulmakta olan bir nesil yetişiyor.evli olan sözleşmeli öğretmenler için en azından eş durumu getirilmeli ya da şu anki sözleşmeli öğretmenlere eş durumu verilmeli.yeni gelen sözleşmeli öğretmenler eş durumu yapmadan,batıya öğretmen atama ne hakka ne hukuka sığar elinizi vicdanınıza koyun ve lütfen artık diretmeyi bırakın zira siz bu şekilde davranmaya devam ettikçe ben partimden soğur oldum.

Avatar
Murat 2017-12-10 17:05:44

Bu kadar saçma bir açıklama olur mu ya?

Avatar
Derya tilki 2017-12-10 17:08:36

Ben ağrıdayım eşim karsta ihtiyaç olan her yerde birleşmeye razıyız bu yapılmadı biz ne yapacağız?

Avatar
hasan 2017-12-10 20:03:23

Diğer kurumlarda çalışanların eşleri ne olacak. Eşlerinden mi ayrilacak

Avatar
Murat 2017-12-10 18:32:16

Benim 10 yıllık Samsun da kurulu duzenim var. Eşim Samsun da kadrolu bense Karsta sözleşmeliyim. Çocuklar samsunda okuyor. Bu yuzden ben eş ozrunden yararlanmak istiyorum. Bu bizim dogal hakkimiz degilmi? Çocuklarımı 3 aydir göremiyorum.

Avatar
Kamuran 2017-12-10 19:17:41

doğuda öğretmen tutmak için demek ? din kültürü öğretmenlerine neden antalya,izmir,ankara,edirne,çanakkale açıldı ve oralara atandılar ozaman ????