banner406
26 Temmuz 2016 Salı 00:30
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Öğretmen Atamaları Müjdesi
 Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Öğretmen Atamaları Açıklaması. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan, trthaber canlı yayınında öğretmen atamaları ile ilgili atama bekleyen öğretmenlere müjde verdi. Eğitim alanında oluşan  açıkların yeni öğretmen alımları ile giderileceğini belirten Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "20-30 bin civarın öğretmen ataması yapacağız" diyerek eğitim alanındaki öğretmen açığının tamamlanacağını vurguladı. Atama bekleyen öğretmenlere müjdeyi Alman kanalına verdiği röportaj ile dile getiren Erdoğan, paralel devlet yapı ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüldüğünü de belirtti.


Ayrıntılar geliyor...


MEBPERSONEL/ÖZELHABER

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 26.07.2016 14:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahit 2016-07-26 00:42:16

Çeşitli sebeplerle MEB den istifa eden ve kontenjanin sınırlandırılması ile geri dönüş yapamayan cemaatle ilgisi olmayan tecrübeli ögretmenler derhal kadroya geri alınıp değerlendirilmelidir.

Misafir Avatar
sabit 2016-07-26 12:19:48 @Cahit

genç öğretmenler ne olacak cahit bey tecrübe diyorsunuz ama o öğretmenler esasici eğitime göre ders veren öğretmenler bizim şimdiki eğitim sistemi ilerlemeci yani tecrübe olsa bile alanlar farklı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hoca 2016-07-26 11:05:16

Sayın cumhurbaskanimiza ve başbakanımız sesleniyorum.malum bir sendika var size yakın olduğunu iddia ediyor işte biz vatansever insanları yönetici ettirmeyen ve fetoyu hep kollayip mebde idareci eden bunlar.il ilçe her yerde bu sendikanın başındakiler yonetiyor mebi.icleri fetoculara dışları hükümeti bunların.gorevden alınan okul mudur yardımcıları olarak geri gorevimizi dönmek istiyoruz.hakkimizla sınavla gelmiştir o makama bizler feto ile alakasız yok.devlet terbiyesi almış ailelerin çocuklarıyız.kula kul olmadık işte bu malum sendika il ilçelerde komisyonlara liste veriyor bizi geliyorlar sonrada bu tipler mebe hakim oluyor.bu bitmez böyle.yontem doğru adil olmalı.meb kulağını yıkıyor bizde size yazıyoruz buyurun arastirtin.

Avatar
şengül Kaya benannesiyimc 2016-07-26 15:53:04

Otomotif öğretmeni çok alın benim oğlum 4yildirbekliyo ben onu hastabakicilik yaparak okuttum yalvarıyorum bu bölümden dortyuz besyuz alın oğlum tertemiz bir çocuk

Avatar
fizikçi 2016-07-26 13:04:38

hemen milli eğitim bakanlığımız zaten şu anda bir imtihan yapıyor ve bu imtihanla birlikte de yaklaşık bu 25 bin, 30 bin öğretmen alımını yapacak ve bu öğretmenlerle birlikte bu zaten tamamen kapatılacaktır" demekle ne demek istemiş cb??

Avatar
Malum sene iyi bakin 2016-07-26 14:31:04

Malum seni bilmeyen yok.bu işleri birlikte yürütüyorlardı fetocularla.liste verip komisyonlardan tetikcilere istediklerini mudur ettiler yıllarca.ne bilgi ne mevzuat.ne deneyim.ne liyakat rezil ettiler bu ortaklar mebi.

Avatar
İlham 2016-07-26 15:30:11

Yoğunluğun fazla olduğu bölümlerden de biraz atama artışı sağlanamaz mi. Sürekli belli başlı bölümlere kadro açılıyor veya diğer bölümlere çok az kadro imkanı sağlanıliyor. Örneğin Türk Dili Edebiyatı..Tarih...Coğrafya. ..Felsefe...gibi gibi biraz daha ilgili olmak istiyoruz.