banner406
05 Ocak 2016 Salı 15:11
Danıştay İlksan Üyeliğinin Zorunlu Olduğuna Karar Verdi

 Toplu sözleşme görüşmelerinden alınan karar gereği 2016 yılından sonra ilksan  üyeliği zorunlu olmaktan çıkıp ve  mevcut üyelerin de istafa ederek birikmiş aidatlarını alabileceği yönünde olmuştu. 

Bu karar sonrası İlksan  tarafından konu danıştaya  taşınmıştı ve danıştay bu konuda toplu sözleme görüşmelrinde ki ilgili 9. maddenin yürütmenin, durdurulmasına  karar verdi. Özetle bu karar ile öğretmenler ilksan üyeliginden  istifa edemeyecek ve zorunluluk devam edecek.

İŞTE KARAR YAZILARI

MEBPERSONEL.COM/ÖZELHABER










www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 05.01.2016 15:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat 2016-01-05 16:03:46

yaşasın adalet haraç a devam

Avatar
nadir 2016-01-05 15:49:19

toplu sözleşmede alınan kararlar kanun niteliğindedir danıştaya değil anayasa mahkemesine dava açılmalı o da ilksanın yapabileceği iş değil.

Avatar
Mehmet Turgut 2016-01-05 15:55:46

Bu saçmalık zorunlu haraç vermeye devam edecez yani. İklsan hayatımda gördüğüm en saçma en gereksiz sandıktır.

Avatar
derya 2016-01-05 16:02:58

zorun vay be ondan sonra özgürlük hak hukuk

Avatar
Zafer 2016-01-05 16:01:49

Başlık yanlış. Üyeliğin ihtiyari hale gelmesi kanunla olur , toplu sözleşme ile olmaz demiş Danıştay. hangi devirde yaşıyoruz? Zorla üyelik mi olur. Kanun koyucu bunu kaldırabiliriz diyor zaten. Yakında bu sorun çözülür. Çünkü kimse burada üye olarak kalmak istemiyor. Yönetim kurulu hariç !

Avatar
Eşref 2016-01-05 19:02:58

Tüm geliri faiz olan bir kurumda ne hayır gelir.

Avatar
mehmet 2016-01-05 21:52:27

Ben bu kararın alınmasına sebep olan ilksandaki büyün yetkililere hakkımı helal etmiyor, onların zalim kişiler olduklarını düşünüyorum.. Allah'ım bizleri zorla bu çarkın içinde tutan zihniyeti kahretsin inşAllah.... Nasıl bir zihniyet bu ya arkadaş anlamış değilim..... Bu zalimler neyin mücadelesini veriyorlar böyleee. Eyyy İLKSAN siz hırsızsınızz... gaspçısınız.......her ay benden zorla çalıyor , gasp ediyor ve yaptığınız pissss işlerinizin vebaline de ortak ediyorsunuz..... Sizleri Allah'a havale ediyorum....Haram zıkkım olsun benden aldıklarınız....

Avatar
adnan yılmaz 2016-01-05 16:20:12

arkadaşlar emeklilikte şu an 20000 l üzerinde veriyor.çıkmak çok karlı değil gibi.