banner396
03 Ekim 2015 Cumartesi 01:49
Faruk Erdem: ''Şubat'ta 40 Bin Öğretmen Ataması Yapılacağını Duyduk''
2016 yılı Şubat ayında öğretmen ataması yapılmasına son açıklamalardan sonra kesin gözüyle bakılıyor. Fakat kaç bin atama yapılacağına dair henüz net bir bilgi yok. Mebpersonel.com olarak yakından takip ettiğimiz süreçte son açıklama Takvim Gazetesi Yazarı Faruk Erdem'den geldi. Erdem'in Twitter üzerinden yaptığı açıklamalar şu şekilde oldu:

''Ögretmenlerinin sesini MEB duydu. Şubat atamasi geliyor. Atama sayisinin 40 bin olacagini duyduk.. Hayirli olsun

Şubat ogretmen atamasiyla ilgili detaylar yarin @takvim de olacak. Sorulara tek tek cevap veremiyorum. Merak etmeyin iyi haberler var.

40 bin sayisi kesinlesmis degil. Ama edindigimiz bilgi de bu rakam var. Lutfen yarini bekleyin. Herkese iyi aksamlar...''

MEBPERSONEL.COM / ÖZEL

2016 Şubat Ataması Facebook Grubu İçin TIKLAYINIZ


Son Güncelleme: 03.10.2015 01:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OGRETMEN55 2015-10-03 14:47:08

84 puanla tarihçiler 78 le türkçeciler bekliyor. siz neyi savunduğunuzu şaşırdınız heralde. şubat ataması hatta mümkünse kasım ataması istiyoruz. olacaktır da Allahın izniyle. bir an önce kıskançlık krizinden kurtulun da başarılı olmak için çalışmaya başlayın. herkes nasibini yer...

Avatar
atama istiyoruz 2015-10-03 14:07:54

müjde bekliyoruz sayın başbakanımızdan.maliye bakanlığından izin de alınır kanun da çıkarılır şimdiye kadar nasıl yapılsıysa.olumsuz konuşanlara atama istemeyenlere bu sözüm

Avatar
atama istiyoruz 2015-10-03 13:18:56

kesin resmi açıklamayı bekliyoruz.müjdeyi bekliyourz

Avatar
1 kasım a doğru 2015-10-03 11:12:44

oylarımız öğretmen atamalarına olacak

Avatar
öğretmen 2015-10-03 11:57:29

biz de rüyada gördük ama sadece rüya :)

Avatar
Lafta kalmasin!!!!!!!! 2015-10-03 11:25:30

Resmi ağızlar dan.. O da başbakan olursa... Duymadan inanmam

Avatar
öğretmen 2015-10-03 11:46:55

şubatta atama yok. olsa bile 10bin gibi düşük bir atama olur. 10bini kesinlikle geçmez. şubatta 40bin atama yapılacağı söylentilerine inanmak gerçekten mümkün değil. çünkü olmayacağı kesin. çünkü para yok

Misafir Avatar
olumsuzlar 2015-10-03 12:41:44 @öğretmen

ne garip insansınız ya.negatifler....

Beğenmedim! (0)
Avatar
öğretmen 2015-10-03 11:50:49

duyduk diye bir şey yok. resmi bir yazı olmadıkça söylentiler boş

banner389