banner406
22 Nisan 2016 Cuma 18:17
İl Dışı -İl İçi Yer Değiştirme Takvimi 2016
 İl Dışı il içi  Yer Değiştirme Takvimi 2016. 2016 İl dışı yer değiştirme takvimi açıklandı.. İl Dışı yer değiştirmelere bağlı atamalar için tarihleri meb tarafından belirlendi. İl Dışı atamaları için takvimi haberimizde bulabileceksiniz.

Öğretmenlerin İl İçi İl Dışı Yer Değiştirme Takvimi. Öğretmenlerin 2016 Yılı İl İçi ve İller Arası İsteğe ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme İşlemlerine İlişkin Duyuru,

 İŞTE YER DEĞİŞTİRME ATAMA TAKVİMİ
Son Güncelleme: 22.04.2016 18:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogruya dogru 2016-04-23 15:47:14

meb de calisan 1000000 ogretmen var hangi birine gore meb takvim yayinlasin bazende elinizi vijdaniniza koyun be. mizmizlanan cocuk gibisiniz herseye

Avatar
üzgün 2016-04-23 13:09:38

il dışı çok geç bayramımı ev arayarak taşınarak mı geçireceğim ilşiğimi bir günde kesip yeni okuluma nasıl giderim taşınmak toparlanmak her şeyden önemlisi bu zamanda ev bulmak kolay mı bizi çok üzdüler çok

Avatar
öğretmen 2016-04-24 16:20:18

3 yılını doldurmadan batıda başka bir zorunlu çalışma bölgesine gidilebilir mi?

Misafir Avatar
hkn 2016-05-23 23:28:52 @öğretmen

30 eylül i̇ti̇bari̇ i̇le 3 yiliniz dolacaksa gi̇dersiniz hocam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat 2016-04-22 23:29:53

Ya sunu okullar kapanmadan yapsinlar

Avatar
senem 2016-04-23 13:24:43

bari il içinde boşalan kadroları il dışına açsınlar çünkü bir yıl içinde iki dev atama yapıldı ve kadrolar doldu mesela benim istediğim ilde köyler bile doldu.

Avatar
Mehmet 2016-04-24 10:30:02

Yaz dönemi eş durumu bu ildışı tarihiyle aynı mı anlamadım. Biri bişi soylesin il dışı eş durumu tayini ne zaman?

Avatar
Hayat 2016-05-28 20:15:15

İl İçi olmassa il dışı tercih yapılabiliyor mu arkadaşlar bir fikri olan var mı?