banner406
02 Ekim 2015 Cuma 00:26
MEB, 2016 Şubat Ataması Hazırlığına Başladı (Resmi Yazı)
 2016 yılında Şubat ataması yapılacak mı sorusu bu aralar sıkça gündeme gelir olmuştu. MEB 2016 Şubat ataması hazırlığına başladı. Detaylar Mebpersonel.com'da...

Konuyla ilgili olarak Nabi Avcı, bir gazetecinin "Şubat ayında öğretmen ataması olacak mı?" sorusu üzerine, şunları söyledi:
"Artılarıyla eksileriyle değerlendiriyoruz. Bununla ilgili kesin bir açıklama yapmayayım ama inceliyoruz. Meclis açıldıktan sonra bu konuyla ilgili değerlendirmelerimizi tamamlamış oluruz. Ona göre bir karar vereceğiz. Ama gençlerimiz memnun edeceğimizi tahmin ediyorum."

Bu cevaptan sonra MEB'den norm kadro güncellemeleri ile ilgili olarak yazı gönderildi. Normların güncellenmesi kurumlardan istendi. Bu da Şubat ataması öncesi güncel öğretmen norm açıklarının belirlenmesine yönelik olarak yorumlandı.

İşte MEB'den giden o yazı:



MEBPERSONEL.COM / ÖZEL
Son Güncelleme: 02.10.2015 00:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
atama bekliyoruz 2015-10-02 09:37:11

müjdeyi bekliyoruz sayın başbakanımızdan

Avatar
türkçe 2015-10-02 10:32:39

seçim öncesi atama istiyoruz oyumuzu ona göre kullanalım

Avatar
Öğretmen 2015-10-02 03:56:49

Hala sınıftan az atama yapıldı diyenler var insaf kardeşim ya insaf her sene en büyük atama sınıfa dine verilir bu atananlar türlü gerekçe ile batıya kaçar bir sonraki yıl yine doğuya yine aynı branşa atama yapılır. Peki bu batıya kaçan sonra da norm fazlası olup branş değiştirme derdine dusenlere ne demeli? Yok mu bunlara sözünüz yoktur elbet ben ataniyim da gerisi umrumda olmaz mantığıyla hareket edip bu egoist tavrını bizim açığımız çok vs türlü sacmaliklarin ardına gizleyen benciller 75 80 puan alabildin mi diye sorsan cevap veremez ama 60 puanla atamayi hak ettiğini düşünür

Misafir Avatar
sınıfçı42 2015-10-02 11:39:53 @Öğretmen

ben de 76 aldım az mı sence bu puan bilip bilmeden konuşuyorsun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sınıf 2015-10-02 10:34:07 @Öğretmen

cevap veriyorum sınıfçıyım 77 aldım atanamadım bilmeden konuşmayalım

Beğenmedim! (1)
Avatar
barış 2015-10-02 09:25:36

1 kasım seçimlerden önce 40000 atama yapılmalı lütfen biran önce açıklayın

Avatar