banner396
04 Ocak 2016 Pazartesi 19:43
MEB'den Öğretmenlerin Sınav Görevlendirmeleri Konusunda Açıklama .
MEB tarafından son dönemlerde yapılan sınavlarda  görevlendirmelerin hangi kriterlere göre yapıldığı  bu görevlendirmelerde nasıl bir uygulama yapıldığı ve özelike TC Kimlik numaralarına göre hangi şekilde bir görevlendirme yapıldığı konusunda  bilgi kirliği  vardı .

Bu iddialar üzerine MEB sınav görevlendirmelerin hangi kriterlere göre yapıldığını şu şekilde açıkladı:

www.mebopersonel.com




 
Son Güncelleme: 04.01.2016 20:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan 2016-01-04 20:18:43

3 görev verilen öğretmende var hiç verilmeyende var.

Avatar
Yılmaz 2016-01-04 23:54:35

Sıkıntılı bir durum var benim okulumda 7 ogretmen görev basvurusu yaptı hepimiz 0 puan buna ragmen gorev çıkmadı. Ama yan okulumuzdaki bir ogretmene 3 sinav gorevi çıktı. Bu nasıl adalet bu nasil sistem.

Avatar
ahmet 2016-01-04 20:46:50

ben anlamıyorum hala yazıda ek ders karşılıgı diyor biri açıklasın .bu sınavların ücretleri ek ders mi toplu sözleşmeyle alınan ücretlermi saygılar..

Avatar
Saadet ilbay 2016-01-04 22:28:53

Her sınavda görev alan öğretmelerin isim listesi yayınlansin,yoksa inandırıcı olmayabilir.

Avatar
Emine 2016-01-04 21:29:36

İlçedeki öğretmenin suçu nedir anlamıyorum. Bütün görevlerle ildeki öğretmenlere veriliyor, ilçedeki öğretmene de verilsin

Avatar
Abdurrahman 2016-01-04 21:53:10

sınav görevi alan öğretmenlerin isimleri açıklansa soru işaretleri ortadan kalkar. Hem bazı öğretmenlere sınav görevi son saatlerde duyuruluyor, bazıları erkenden duyuruluyor

Avatar
ail 2016-01-04 22:41:59

bir öğretmene 3 sınavdan 2. çıkar digerine hasbel kader çıkarsa o zaman ????

Avatar
selim 2016-01-05 01:54:07

4 oturumda da görev alan arkadaşım var puanlarımızda aynı,siz ne atlatyosunuz ya,bu işte bir iş var gizli kapaklı iş yapılıyor milletin hakkı yeniyor,aklımıza kötü şeyler geliyor..

banner389