banner406
18 Eylül 2016 Pazar 11:38
Öğretmenlerin görevden uzaklaştırma listesini FETÖ’cü hazırlamış!
Veysel KOÇ / DİYARBAKIR 

Başbakan Binali Yıldırım'ın PKK ile ilişkisi olduğu belirlenen öğretmenlerin de açığa alınacağını açıklamasından sonra harekete geçen Milli Eğitim Bakanlığı, 11 bin 500 öğretmeni ihraç etti. İşte o listenin hazırlanmasıyla ilgili şok detaya AKŞAM ulaştı. Diyarbakır’da meslekten ihraç edilecek öğretmenlerin listesini 19 Ağustos’ta FETÖ'den tutuklanan Milli Eğitimden sorumlu eski Vali Yardımcısı Remzi Kattaş tarafından hazırlandığı tespit edildi. 

DEMİRTAŞ’IN EŞİ  YOK 

4 bin 313 kişi meslekten ihraç edilirken, Selahattin Demirtaş’ın eşi Başak Demirtaş'ın hakkındaki iddialara rağmen listede olmadığı ortaya çıkıtı. 

AKŞAM
Son Güncelleme: 18.09.2016 13:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
işin aslı 2016-09-18 13:30:22

1- henüz ihraç kararı alınmamış öğretmenler açığa alınmış
2- ne güzel bi dünya adam masa başında liste hazırlasın milli eğitim bizi açığa alsın
3-siz ve diğer medya kuruluşları da pkk'lı öğretmenler diye etiket koyun
4- sendikal eylemleri görmezden gelip bizi hedef haline getirin. helal olsun vala ne diyeyim

Avatar
Öğretmen 2016-09-18 12:31:21

Ya sizde hiç utanma yok mu hala pkkli öğretmen diye başlık atıyorsunuz listeyi yapan fetöcü, bu ülkenin en büyük degeri ögretmenler hakkında haber yaparken biraz dikkatli davranın

Avatar
Vatandaş 2016-09-18 11:52:34

Belki bu yuzden masum olan binlerce öğretmen terörle yaftalandi . Olaya bu açidan bakmak o kadar zor olmasa gerek

Avatar
Ergani 2016-09-18 12:06:22

Mebpersonel barı sen yapma.bi gün ders boykotu yaptılar diye millet pkk lı mi olur.

Avatar
öyleyse 2016-09-18 12:48:42

size göre eğitimsen= pkk mı oluyor? o zaman 130 eğitimsen üyesi pkklıdır.o zaman sıkıysa hepsini açığa alsınlar. ya da şöyle diyelim eğitim bir sen in içinde daha ne kadar fetöcü var? bunların peşine düşün.2. bir darbe yemeden....

Avatar