banner406
17 Şubat 2016 Çarşamba 20:14
Öğretmenlerin MEB Sınav Görevi Ücretleri Hala Ödenmedi
Öğretmenlerin 2-3 Ocak 2016 MEB Açık Lise ve Açık Ortaokul Sınav Görevi Ücretleri Hala Ödenmedi.

2-3 Ocak 2016 tarihlerinde yapılan sınavlarda görev alan öğretmenlerin ücretleri hala ödenmedi. Üzerinden yaklaşık 1,5 aylık bir süre geçmesine rağmen sınav görevi ücreti hala öğretmenlerin hesaplarına yatırılmadı. Konuyla ilgili herhangi bir açıklama da yapılmış değil.

Daha önce oturum başına 5 ek ders olarak ücretlendirilen sınavlarda sistem değişmiş ve toplu sözleşme hükümlerine göre ücret ödemesi kararlaştırılmıştı.

Yeni ücretlendirme şu şekilde olmuştu:


Mebpersonel.com olarak öğretmenlerin sınav görevi ücretlerinin bir an önce ödenmesi gerektiğini düşünüyoruz. Ücretler öğretmenlerin hesaplarına geçinceye kadar konuyu gündemde tutmaya devam edeceğiz.

MEBPERSONEL.COM

Son Güncelleme: 17.02.2016 20:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yaşar 2016-02-17 20:34:29

Üzerinden yaklaşık 1,5 aylık bir süre geçmesine rağmen sınav görevi ücreti hala öğretmenlerin hesaplarına yatırılmadı. Yazıklar olsun...!

Avatar
İbrahim fidan 2016-02-17 23:11:50

Bahsettiğimiz olayın sonucu 5 dk.dır!Mağduriyet binleri bulur.Bundan iyi kul hakkı mı olur,görev bitmiş niye vermiyorsun garibanın hakkını?45 günde elin oğlu neler yapıyor?Layıkız demeye dilim varmıyor,Allah sabır versin.Bu arada kul hakkını biliyorlarsa hakkımı helal etmiyorum!

Avatar
Zeynep 2016-02-18 07:05:16

Hesaplamalar görevli mutemetlerce yapılacak. Bir çok okul bunu bakanlığın yapacağını zannettiği için yapılmadı.

Avatar
ali tamdirek 2016-02-18 10:39:52

ödemeler yapılana kadar paranın değeri kalmayacak. swh

Avatar
AbbaS 2016-03-22 20:49:47

Adana Yüreğir'de bugün hesaba yatmış.Güle güle harcayın arkadaşlar.

Avatar
İZMİR MEHMET 2016-02-18 15:22:29

SADECE ÖĞRETMENLERMİ ALAMAMIŞ .ŞEF,MEMUR,ŞÖFÖR,HİZMETLİ ,POLİS HİÇ BİRİ ÜCRETİNİ ALAMADI. BUNUN SUÇU MEB DEĞİLDİR.7-8 İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ SİSTEMİ KAPATMADIĞI İÇİN PARALAR ÖDENMİYOR

Avatar
erdal 2016-03-26 21:56:29

bugün itibarıyla 3 aya bitecek hala yok ve işin ilginç tarafı hiç açıklama da yok bazıları yattı diyor biz niye alamadık ozaman millet ikinci açık lise görevlerine bile girdi

Avatar
asude 2016-03-27 02:12:12

Tarih 27 mart ve Balıkesirde hala ücretler ödenmedi.. Neredeyse 3 ay olacak ayıp... Karda kışta görevimize gittik.Hakkimizi verin artik.