banner406
11 Ocak 2016 Pazartesi 08:34
Okul Öncesi Alan Sınavı Kitapları
 Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi(ÖSYM) geçtiğimiz günlerde 2016 yılı Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi(ÖABT)'ne girecek öğretmenlik branşlarını resmi web sitesinden duyurdu. 2016 yılında ilk defa Okul Öncesi Öğretmenliği için Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi(ÖABT) getirildi.

 Okul Öncesi Öğretmenliğine alan sınavı gelmesi ile birlikte bu sınava girecek öğretmen adayları alan sınavında gelecek dersler, derslerin içerikleri, konular, kapsamları gibi konularda artık endişe yaşamayacaklar!

 15 yıldan fazla tecrübesiyle, uzman ekibiyle, 100 civarı kuruma teknik destek veren, 150'ye yakın dershanenin öğretim sistemlerini geliştiren, bir çok ÖSYM sınavında öne çıkmış bir kalite olan LİDER YAYINLARI Okul Öncesi Öğretmenliği için Konu Anlatımlı Kitap ve Soru Bankası çıkarıyor. 

LİDER YAYINLARI Okul Öncesi Öğretmenliği Soru & Konu Kitapları ŞUBAT ayında çıkacak.

KONU ANLATIMLI KİTAP



SORU BANKASI KİTAP



 

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 11.01.2016 08:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
meltem saçlı 2016-05-14 18:29:01

sınıf öğretmeni okuyan ev arkadaşım miranda notlarından çalışıyor ısrar etti bende bu miranda okul öncesi notlarından bakacağım. notları sipariş ettim pazartesi elimde olacak örnek sayfalarda mirandafotokopi.com adresinde var ordan bakabilirsiniz bence iyi duruyor .....

Misafir Avatar
çöm çöm 2017-06-10 14:00:26 @meltem saçlı

miranda notlarıyla ben, çalışıp hemde öyle yorulmadan çalışıp dünyaları yakaladık. tavsiye ederim öğretmen :))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sema başer 2017-02-17 18:38:53 @meltem saçlı

kpss yıkımında sonra miranda alan notları ile sıralamada sıçrama yaptım.. bugünkü dağılımla (mart ataması)atanaırım diye düşünmekteyim ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
süha demirbilek 2016-06-26 18:24:35

4 kişilik ev ahalimiz var... 2 kişi sınıf ben okul öncesi ve 1 matematik ... sınıfçılar ve ben okul öncesi miranda alan notlarına bakıyoruz.. memnunuz matematikçi arkadaş işe her şeye bakıyor.. :))) şaka bir yana miranda okul öncesi için yeterli zateb sınıfta başarılı oldukları için şifreyi çözmüşler ... güven veriyor ...

Avatar
sevilay direkli 2016-07-28 16:49:46

ben sınıfçılardan bildiğim bu miranda notlarının okul öncesi olanını aldım.. gayet menunum ayrıca kaynakların içersinde müfredat kazanım vs veren tek miranda var... sınava az kaldı işAllah başarılı olacağımm

Avatar
fazlı günbatar 2016-08-03 11:16:35

miranda notları içerik olraka iyi daha da iyi olan işlenişi... yani mantıklı tarafı sadece yökün belirlediği müfredatı işlemesi. öyle alakasız konular felan yok.. bu da zaman kaybını önlüyor...

Avatar
Okuloncesi 2016-02-20 22:35:35

Yardimci olun lutfen hangi kitap alayim alan icin

Misafir Avatar
gizem telli 2016-08-30 14:04:56 @Okuloncesi

sınav ilk açıklandı gruplardan lider ile murat yayınları ön plana çıktı. bizde güvendik aldık maalesef sınava seneyede gireceğiz. bu miranda notlarını sınavdan sonra duyduk. sitelerinde yakaladıkları soruları sayfa sayfa verdiler... kriz geçiriyordum...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tuğçe kurnaz 2016-08-26 13:07:12 @Okuloncesi

ben sınıfçıyım arkadaşıma özellikle ben miranda notlarını tavsiye ettim benim 36 netim kaldı onunda 41 neti kaldı. miranda başka bir yayın çıkarsın gözüm kapalı onuda öneririm. işi çözdüler diyebilirim...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aysun bektaş zileli 2016-08-23 16:47:58 @Okuloncesi

hocam biraz geç oldu ama cevap sınava girdim 38 netim kaldı ... sınava 20-25 gün kala miranda okul alan notlarını aldım yoksa hayatta bu kadar netim kalmazdı. umarım sınavın iyi geçti ihtyacın olmaz eğer aksi olduysa miranda notları mutlaka olsun...

Beğenmedim! (0)
Avatar
banu 2016-01-27 17:21:23

sınav daha yeni açıklandı anında 3-4 kitap çıktı. bu kadar ders bu kadar kısa zamanda nasıl hazırlandı çok merak diyorum. rezillik..

Avatar
seda 2016-01-28 21:48:08

bu kadar ders bu kadar kısa sürede dediniz de hocam ben de başta sizin gibi düşündüm fakat bu daha önceden biliniyordu bizim bölüme de alan sınavı geleceği. sadece ne zaman olduğu bilinmiyordu hepsi bu.

Avatar
Okuloncesi 2016-03-02 10:46:43

Subat gecti ne zaman cikacak calismamiz lazim artik