banner406
17 Ocak 2016 Pazar 13:26
Ortaokullar ve Liseler İçin Yeni Bir Ders Müfredata Girecek

 Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Sn Fikri Işık bu sabah katıldığı canlı yayında, Ortaokullarda ve liselerde yeni bir dersin müfredata gireceğini söyledi. Ortaokullarda ve liselerde okutulacak bu dersin Kodlama dersi olduğunu söyleyen Bakan Işık, bu konuda Milli Eğitim Bakanlığı ile hummalı bir çalışmanın yürütüldüğünden söz etti.

İşte Bakan Işık'ın konu ile ilgili tweeti:



www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 17.01.2016 13:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bote 2016-01-17 17:06:51

gecen sene nisansan beri sayın bakan aynı lafları söylüyor tamam yapılacak da ne zaman yapılacak

Avatar
bote 2016-01-17 19:17:16

suratle gelmesi lazım geç kalınan bir durum bu günümüzün devrim kararlarından biridir bu

Avatar
çok geç 2016-01-17 20:00:36

çok geç bile kalındı

Avatar
çağdaş eğitim 2016-01-17 22:35:08

boyle yorum yapan öğretmen arkadaşları görünce gerçekten üzülüyorum arkadaşlar atanmaköğretmenliği bitiren herkesin hakkı zaten kodlama dersine gelince de bunu eleştirene hakikaten şaşırıyorum çağı yakalamak için bunlar sart değilmi sizce zten geri kalmısız sürekli yabancı yazılım kullanıyoruz ve adamlar dunyanın parasını kazanıyor . neden çünkü çağ bunu gerektiriyor. burada yorum yaparken gerçekçi yorum yapın lütfen . i̇nşAllah hepiniz atanırsınız. çünkü bu hakkınız. gerçekçi yorumlar yapınz lütfen çünkü toplumu geliştirecek sizlersiniz . siz bu dusuncede olursanız çocuklar nasıl gelişecek

Avatar
bilişim 2016-01-17 15:30:53

tamam da ne zaman???????????ve bunun şubat atamasına bi faydası olacak mı????

Avatar
Bilişimci 2016-01-17 16:14:32

bunlar boş sözler.. şubata hiç bir faydası olmayacak göreceksiniz.. hep oyalama hep oyalama.. bi icraat göremedik yıllardır

Avatar
güzel 2016-01-17 20:02:29

sayısal zekası olupda derse katılmayan sıkılan bir çok öğrencinin ilgisini çekeceği için bu öğrenciler eğitim sistemi tarafından harcanmamış olur bu ders sayesinde

Avatar
bilişim 2016-01-17 22:09:06

şurdaki bazı yorumları okuyunca meslektaşlarımdan utanyorum kendi adım.ne kadar sığ düşünceler saçma yorumlar.gelişmekten ilerlemekten korkmayın.eğitim sistemi esasicilikten ilerlemeciliğe geçti geç bile kalındı.temelden bu eğitimin verilmesi gerekir.