banner396
08 Eylül 2016 Perşembe 18:42
Özür Durumu Bekleyen Öğretmenlerin Ataması Yapıldı
Mebpersonel.com - Milli Eğitim Bakanlığı, iller arası özür durumu ataması bekleyen öğretmenlerin atamasını özür durumu kapsamında yaptığını açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, 6 bin 363 öğretmenin atamasının normu boşalan kadrolara yapıldığı açıklandı.

SONUÇ EKRANI İÇİN TIKLAYINIZ

İşte MEB'den yapılan açıklama: ''Mazerete bağlı iller arası ataması yapılamayan 6 bin 363 öğretmenin ataması gerçekleştirildi.''



MEBPERSONEL.COM / ÖZEL

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 08.09.2016 22:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İl içi 2016-09-08 19:04:55

İl içi ne olacak.. bizim mazeretimiz geçersiz mi.. meb keşke bizleri de sevindirseydi.. çıkan arkadaşları tebrik ediyorum

Avatar
Aziz doğubey 2016-09-08 18:57:29

Varsa yoksa es durumu..insanlar 10_15 senedir doğunun güneydoğunun ücra yerlerinde doğu hizmetini fazlasıyla yapmıs bu insanlara gelince kontenjan yok es durumuna gelince daha 1 yıl bile zorunlu hizmet yapmamış insanları istedikleri yere ata..ne yani kimse bu işte adalet var demesin..yazıklar olsun..

Avatar
Peki il ici 2016-09-08 18:58:18

İl içi özür grubu madurlari ne yapacak peki o kadar boş kadro varken ailelerimizden vb ayrı kalmak reva mı Karadenizde iki ilçe arası dört saat sürüyor

Avatar
Yahya 2016-09-08 19:04:53

İl icindekilerde yapildimi

Avatar
Biz ne olacağız? 2016-09-08 19:06:57

Bu şekilde özür grubu ataması mi olur il dışına gidenlerin yerlerine il içi özür bulunanlar alınmalı yıllardır herkes yararlanırken biz neden madur ediliyoruz il içi mazereti tok sayılmıştır

Avatar
??? 2016-09-08 19:05:52

İl içinde 150 km uzakta olanlar ne olacak. Tamamen haksız bir uygulama. Bir taraf memnun ederken diğer taraf resmen mağdur ediliyor.

Avatar
Xxxx 2016-09-08 18:44:58

Hadi+yaa+bir+an+once+aciklayin+allah+rizasi+icin+daha+ne+diyelim

Avatar