30 Ekim 2015 Cuma 13:57
PDR Mezunlarından Eğitim-Bir-Sen'e Tepki
'' Eğitim Bir Sen sendikasının "Meslek liseleri ögretmenlerinin Rehberlik alanına geçiş imkanı tanınmalıdır" açıklamasını kınıyoruz. Pdr mezunları olarak defalarca Alan dışı mağduru  olduk. Ve hala bu durum devam ettirilmeye çalışılıyor. Bizim halihazirda 4 bine yakın açığımız   varken böyle bir durumu kabul edemeyiz. Ayrıca okullarda sadece basari, ders, stres değil; istismar, madde bağımlılığı, intihar, şiddet vakaları olmaktadır. Bu durumlarla sadece alanında uzman PDR mezunları baş edebilir. Alanımızın daha fazla basite indirgenmesini istemiyoruz. Bu konuda sizden yardim istiyoruz. Biz geçiştirilmek istemiyoruz. Alan dışı hakkında mağduriyet yaşamak istemiyoruz. Bu tür açıklamaların yapılmasını, imasını dahi istemiyoruz. Bu konuda bize destek  olmanızı bekliyoruz.''

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 30.10.2015 13:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gönül 2015-10-31 18:02:56

Sadece pdr ciler tepki göstermiyor bir veli olarak çocuğumu uzaman pdr cilere emanet etmek isterim.rehberlik kurslarıyla gerçek uzmanların yerine atananlara bir veli olarak güvenmiyorum.çocuğumun psikolojisi söz konusu.

Misafir Avatar
pdr 2015-10-31 18:55:44 @Gönül

saka mı yaptınız mesleki teknik öğretmenleri ne alaka haber yanlış sizde atlamışsınız ayrıca biz mesleği iyi icra ediyoruz alan dışı atanmışlar zamanında onlar yatıyor bilmeden konuşmayaın gönüllü olaram mesaisini 7 saate çıkaranlar var

Beğenmedim! (0)
Avatar
Haksızlık!!! 2015-10-30 15:00:54

Alan talanına HAYIR!! Atanamamis 3000 den fazla mezun beklerken böylesi bi haksızlık kabul edilemez.. Meslegimiz okurumuz! !

Avatar
kendine gel eğitimbirsen 2015-10-30 15:19:25

herkes elini vicdanına koysun 4 yıl okuyup kendi alanımıza atanamazken hizmetiçi kurslarla bizim yerimize geçilmesi kabul edilinemez. kul hakkıdır bu. eğitim aşure değil bir ordan bir burdan bütün branşların rehberlik gibi önemli bir alana alınması eğitim anlayışına uygun değildir.

Avatar
Psikolojik danışman 2015-10-30 16:36:38

Yeter artık çekin elinizi mesleğimizden!! İşimizin ne kadar zor ve uzmanlık gerektirdiğiyle ilgili hiçbir bilginiz yok. Bir öğrenci tacizle tecavüzle gelebilir,intiharın eşiğinde olabilir,madde bağımlısı olup krize girebilir,ağır bir depresyon geçiriyor olabilir,adını bile duymadığınız psikolojik rahatsızlığı olabilir,parçalanmış bir aileden gelebilir, yakını ölünce travma yaşayabilir ,stresmiş, akademik kaygıymış, ders programı hazırlamakmış, akran zorbalığmış,kimseye anlatamadığı binlerce problemmiş ne kadar zor olabileceğiyle ilgili hiçbir şey bilmiyorsunuz idrak bile edemezsiniz!kapasiteniz yetmezken rehberlik diye itibarsızlaşştırmanız yetti anlıyormusunuz yetti!! 4 yıllık emeğimi kurslarla çöpe atamazsınız. Her kim bu kurslara neden oluyorsa Allah bin belasını versin! Canından malından bulsun siz bundan anlıyorsunuz değil mi

Misafir Avatar
felsefe 2015-10-31 13:49:41 @Psikolojik danışman

eğitim birsene teşşekürler...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Pdr 2015-10-30 16:52:31

Pdr sıradan bir bölüm değil ki bu şekilde basite indirgeniyor. Uzmanlık gerektiren en zor ve önemli mesleklerden biri. Bu şekil talan edilmeyi hak etmiyor. Çok merak ediyorum bizim yerimize atanacak olurlarsa şayet, zor bir vakayla karşı karşıya geldiğinde ne yapacak acaba. Kaybedilen her bireyin vebali omuzlarınızdadır!!

Avatar
Pdr 2015-10-30 16:55:18

Pdr sıradan bir bölüm değil ki bu şekilde basite indirgeniyor. Uzmanlık gerektiren en zor ve önemli mesleklerden biri. Bu şekil talan edilmeyi hak etmiyor. Çok merak ediyorum bizim yerimize atanacak olurlarsa şayet, zor bir vakayla karşı karşıya geldiğinde ne yapacak acaba. Kaybedilen her bireyin vebali omuzlarınızdadır!!

Avatar
Pdr'ci 2015-10-30 17:11:30

Alanında uzman mezunlar dururken alan dışı atama da neyin nesi??

Avatar
Psikolojik danışman 2015-10-30 17:20:35