25 Kasım 2015 Çarşamba 21:55
Sınıf Öğretmenleri  Seslerini Video  Kliple Duyurmaya Çalışıyor

Sınıf Öğretmenlerinden Video  Klipli Atama Talebi.  Atama bekleyen sınıf öğretmenleri atama taleplerini bir video klip ile sosyal medya paylaşım sitesi yotube üzerinden dile getirdiler. "BENİM ADIM ÖĞRETMEN(Sınıf Öğretmenliği)" adlı  Videoda,  ülkenin değişik yerlerinde görev yapan sınıf öğretmenleri ve onların öğrencilerinin fotoğraf kareleri yer alıyor. Atama bekleyen sınıf öğretmenleri, Milli Eğitim Bakanlığı yetkililerine ses getirmeye çalışarak öğretmensiz köy okullarının olduğunu ve bu açığın Şubat atamasında kapanması gerektiğini belirtiyorlar.

İşte Atama Bekleyen Sınıf Öğretmenlerinin Video Klipli Atama Taleplerini Yansıtan o Video


Son Güncelleme: 25.11.2015 22:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SINIFÇI42 2015-11-26 00:56:58

inşAllah rabbi̇m hepi̇mi̇ze atanmayi 24 kasimi öğrenci̇leri̇mi̇zle kutlamayi hepi̇mi̇ze nasi̇p eylesi̇n...........
emeği̇ni̇ze sağlik...

Avatar
SINIFÇI 2015-11-26 08:19:31

Yureginize sağlık çok güzel olmuş böyle güzel fotograflarin darisi biz atanmayan sınıf öğretmenlerinin başına inşaAllah .

Avatar
Sınıfcı 2015-11-25 23:19:18

sınıfa 20 bin atama istiyoruz tüm dersleri bize verin hepsini hallederiz türkçe matematik din beden bilgisayar sosyal dersleri hepsini bize verin biz ogretiriz

Avatar
şubatta 40 bin 2015-11-25 22:56:58

meb personele teşekkür ederim.sesimiz oluyorsunuz.lütfen şubatta kırk bin atama talebimizi daha gür bir sesle ifade etmemize yardımcı olun.

Avatar
helal sana 2015-11-26 09:13:40

adamın kralısın ağzına sağlık

Avatar
sınıfçı 2015-11-26 10:04:48

izlerken çok duygulandım yıllardır böyle bi fotoğraf çektirme özlemiyle kpss ye giriyorum hakkımız istiyoruz lütfeeeennnnnnn en az 5000 atamaaaaaa.

Avatar
Dd 2015-11-25 22:26:23

Mükemmel olmuş yapanın ellerine sağlık

Avatar