banner406
15 Aralık 2015 Salı 23:06
Şubat Öğretmen Atamalarında PDR Mezunlarına Ne Kadar Kadro Verilecek?
MEB Personel - MHP Milletvekili sordu: ''Şubat Öğretmen Atamalarında PDR Mezunlarına Ne Kadar Kadro Verilecek?''

Milliyetçi Hareket Partisi Aydın Milletvekili-Psikolojik Danışman Deniz Depboylu, PDR mezunlarının atama durumlarıyla ilgili soru önergesi hazırladı. Hazırladığı soru önergesi de TBMM gündeminde sıraya alındı.

Mebpersonel.com olarak ulaştığımız o soru önergesi şu şekilde:


MEBPERSONEL.COM
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SINIF ÖĞRETMENİ 2015-12-16 09:24:27

herkes tutturmuş bi haksızlık muhabbeti akıp gidiyor. açıkçası eylülde sa o da pdr ve sınıf öğretmenliği yapılmıştır. evet adamlar hukuk puanıyla girdi ve hepsi de arabayı hakediyor bence 3000 verilmeli sınıfa da 4000 verilmeli...

Misafir Avatar
pdr ve sınıf kardeşliği 2015-12-16 13:23:38 @SINIF ÖĞRETMENİ

sınıfcı kardeşim teşekkürler umarım her bölümün açığına göre alım yaparlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
pdr34 2015-12-16 10:56:55

teogta pdr mi soruluyor,daha çok çalışsaydınız da atansaydınız gibi zeka kokan açıklamalardan da görüldüğü gibi pdr ye olan düşmanlık ve aşağılık kompleksi aynen devam ediyor. zorunuza gitmesin yeniden çalışın yeniden sınava girin ve pdr, psikoloji gibi zeka gerektiren bölümleri kazanmaya çalışın !!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
pdr34 2015-12-17 17:23:21 @pdr34

yıldız teknik mezunuyum canısı vakıf değil. ayrıca 77.8 puan aldım istanbul dışı tercih yapamadığım için eylülde gidemedim. geçen hafta ales açıklandı 87 küsür puanım var yani sen ve senin gibileri fersah fersah aşarım rahat ol canısı!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
canısı 2015-12-16 19:52:38 @pdr34

canısı pdrye girmek için universite sınavında yüksek puan gerekmiyor .en düşük puanlı özel üniversitelerden pdr diploması alabiliyorsun.ha bir iki devlet üniversitesi var yüksek puanlı ordan mezun olan da senin gibi burdan yazmaz zaten

Beğenmedim! (3)
Avatar
pdr 2015-12-16 15:33:54

şubatta en az 3000 kontejan istiyoruz okullarımzda rehberlik birimi hayati bir öenme sahiptir.

Avatar
Pdrci 2015-12-15 23:15:35

MEBpersonel açığımıza göre kontenjan verseniz diyorum 10409 açık var ona göre tahmin yapınız saygıla

Avatar
pdr 2015-12-15 23:26:41

çok dogru söylemiş eylülde atananların yarısı rehberlik bölümü mezunu degildi

Avatar
umut.pdr 2015-12-16 02:00:29

Sinifci kardesim, inşAllah adil bir alım olacak. Açığa göre atama olsun, 11.000 civarı bir açık var, hakkimiz 3.000. eylulde mağdur edildik. Şubatta ilk 4te yer almaliyiz..

Avatar
sınıfçı 2015-12-16 08:16:41

sınıf 4000 in üzerinde almalı (tabi inşAllah eylüldeki gibi branj diye tutturmazlar)

Avatar
pdr 2015-12-16 09:16:38

asıl soru şu olmalıydı eylül ayında 12000 kusur açığı olmasına rağmen 1400 verilmesinin sebebi neydi