banner406
25 Şubat 2016 Perşembe 23:33
Türkiye Geneli En Başarılı 100 Lise
2015 YGS Sonuçlarına Göre Türkiye Genelinde En Başarılı 100 Lise

İşte o liseler:



 

www.mebpersonel.com

Son Güncelleme: 26.02.2016 21:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Paralel kenar 2016-02-25 23:59:14

Paralel eğitim şahane.vah vah

Avatar
uzman istatistikçi 2016-02-25 23:51:57

paralel liselerin ve diğer özel okulların reklamı gibi olmuş bu. sadece 20 başarılı öğrenciyi sınava sokup birinci olurlar tabi. erkekseniz kaç kişi sınava girdi onu da yazın... devlet lisesi 1000 öğrenci ile giriyor, özel okul 10 öğrenci ile, neymiş, başarılı....

Avatar
uzman istatistikçi 2016-02-25 23:52:39

paralel liselerin ve diğer özel okulların reklamı gibi olmuş bu. sadece 20 başarılı öğrenciyi sınava sokarlarsa birinci olurlar tabi. erkekseniz kaç kişi sınava girdi onu da yazın... devlet lisesi 1000 öğrenci ile giriyor, özel okul 10 öğrenci ile, neymiş, başarılı....

Avatar
Ogrt. 2016-02-26 03:04:06

Teog sınavına görede ortaokul başarı sırasınıda görmek istiyoruz.

Avatar
Teacher 2016-02-27 14:29:39

İstatistikçi bey heralde devlet fen liselerinin daha iyi olamayışını dile getirmekten özel okulları karalamak daha kolay :)) bir devlet fen lisesi ile bir ozel fen lisesinin öğretmenlerinin gayretini ekstra çalışmasını kıyaslayın isterseniz en azından susmayi tercih edersiniz belki

Avatar
Mesut Cenan Konal 2016-02-26 01:05:39

çok güzel bir haber ve paylaşım. bu ve benzeri şekilde, lys sıralaması ya da lys 5 sınavı sıralaması da paylaşırsanız sevinirim.

Avatar
başarı 2016-02-26 12:27:27

meyve veren ağacı taşlarlar

Avatar