banner374
14 Nisan 2015 Salı 18:55
Öğretmenlerin Adaylığı Nasıl Kalkacak? Bakan Avcı Açıkladı...
 Bakan Nabi Avcı, İstanbul’da “Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Projesi”nin kapanış konferansına katıldıktan sonra gazetecilerin sorularını yanıtladı.


Aday öğretmenlere ikinci bir şans

Bakan Avcı, Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği’nde aday öğretmenlerle ilgili yapılan düzenlemeye ilişkin ise şunları kaydetti: “Aday öğretmenler, bir yıl sonunda zaten bir değerlendirmeye tabi tutuluyorlardı. Şimdi biz bu değerlendirmenin yazılı ve sözlü mülakat olarak nasıl yapılacağını, birinci yılın sonunda yapılan değerlendirme sonucunda başarısız olanlar daha önceki uygulamaya göre ayrılıyorlardı. Bu yönetmelikle ikinci bir imkân çıkarmış olduk. Yani birinci yılın sonunda yapılan değerlendirmenin sonunda 50 puan alan bir öğretmenimiz yapılacak değerlendirmeler sonucunda ikinci bir yıl tekrar staja alınıyor. İkinci yıl şansı verilmiş oluyor. İkinci yılda, okulda başarılı olamamıştır diye başka bir okulda başarılı olur düşüncesiyse bu yönetmelikle ikinci bir şans tanınmış oluyor, yapılan değişiklik bu.”
banner182
Son Güncelleme: 14.04.2015 18:56
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Çaresiz Öğretmen 2 yıl önce

Yani staj 2 yıl mı oldu ben hiçbir şey anlamadım. İlk yılın sonunda başarılı olanın adayligi kalkicak mi?Biz 2015 Ağustosta es durumundan tayin isteyebilecek miyiz?

Misafir Avatar
fencı 2 yıl önce @Çaresiz Öğretmen

staj 2 yı degıl aynen 1 yıl fakat başarılı olmazsa sanırım yanlış yazılmış 50 puan alamazsa ıkıncı yıl sansı verilecek deniyor degısen pek de bırsey yok aslında performans ve mülakat harıcı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Anlayan var mı ? 2 yıl önce

sayın bakan yönetmelik taslağını okudu mu acaba merak ediyorum. taslak ile bakanın söylediklerinin alakası yok gibi

Avatar
OLMAZOLSUN 2 yıl önce

ne yani̇

Avatar
Eşşş durumuuu 2015 2 yıl önce

Artık birileri lütfen mantıklı önmümüzü görebilceğimiz ve tayin isteyip isteyemeyeceğimizi açıklasın net olarak.saygılar

Avatar
Yönetmelik ne zaman çıkacak ? 2 yıl önce

Allah aşkına biri çıkıp da yönetmelik ne zaman çıkacak diye sorsun sayın bakana. okulların kapanmasına 2 ay kaldı. neye göre ve nasıl kalkacak adaylığımız...

Avatar
ibrahim 2 yıl önce

bu nasıl iş yahu o kadar oku oku ondan sonra yine sınava gir atan ondan sonra yine memur olabilecekmiyim stresi,vay güzel türkiyem vay..

Avatar
Rose 2 yıl önce

bişey anladıysam arap olayım:)