banner396
07 Ağustos 2017 Pazartesi 14:20
Öğretmenlerden Öğretmenevlerine Tepki

Bilindiği üzere öğretmenevleri, öğretmenlerin konaklamaları için kurulmuş MEB'e bağlı kurumlardır. Bu kurumlar Türkiye'nin birçok ilinde ve ilçesinde faaliyet göstermektedir. Yaz aylarının da gelmiş olmasıyla birlikte birçok öğretmenimiz çeşitli illere seyahat etmektedirler. Bu seyahatlerinde öğretmenevlerini kullanan veya kullanmak isteyen öğretmenlerimizden Mebpersonel.com'a birçok şikayet gelmektedir.

Öğretmenlerimizin büyük bir kısmı öğretmenevlerinde yer bulamamaktan şikayet etmektedir. Bunun da başlıca sebebi olarak öğretmen olmayan kişilerin öğretmenevlerinde konaklaması gösterilmektedir.

Diğer bir şikayet konusu öğretmenevlerinin günlük ücretleri. Şehirden şehire farklılık gösteren bu fiyatların otel fiyatlarına yakın olduğu öğretmenlerimiz tarafından belirtilmektedir. Ayrıca öğretmenlere daha uygun fiyatlarla sunulması gereken bu hizmetin diğer kişilerle hemen hemen aynı fiyattan verildiği de belirtilmektedir.

Bir diğer şikayet konusu ise öğretmenevlerinin sunduğu hizmet kalitesi. Bazı öğretmenevlerinin pek de temiz olmadığı ve hizmet kalitesinin çok düşük olduğu öğretmenlerimiz tarafından Mebpersonel.com'a ulaştırılan bilgiler arasındadır.

Mebpersonel.com olarak Milli Eğitim Bakanlığını öğretmenevleri konusuna el atmaya ve büyük bir revizyona gitmeye davet ediyoruz. Sitemizin ve öğretmenlerimizin genel olarak önerileri şu şekildedir:

1- Öğretmenevleri, öğretmenlere özel olarak açılmış kurumlardır. Öğretmenlerin konaklaması gereken yerlere farklı kişilerin alınması ve öğretmenlere de yer yok denilmesi uygulamasından vazgeçilmelidir.

2- Öğretmenevlerinin ücret tarifesi otellere göre çok daha uygun olmalıdır.

3- Hizmet kalitesi artırılmalıdır. Öğretmenlerimiz tabi ki 5 yıldızlı otel konforu beklememektedir. Fakat temiz, sade bir konaklama birçok öğretmenimizi memnun edecektir.

Sizler de öğretmenevleriyle ilgili yaşadığınız tecrübeleri ve konuyla ilgili yorumunuzu bizimle yorum bölümünden paylaşabilirsiniz.

MEBPERSONEL.COM / ÖZEL

Son Güncelleme: 07.08.2017 14:22
Yorumlar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Ogretmen 2017-08-07 14:38:19

Çok doğru bir şikayeti gundeme getirdiniz tesekkurler. Bu yaz hicbir gittigim sehirde ogretmenevinde bos yer bulamadim. Istisnasiz dolu diyorlar

Ahmet sener 2017-08-07 14:56:05

Öğretmenin değerimi varki. Ögretmenden başka herkes var ögretmen evlerinde. Bende ordu evlerine gideyim niye gidemiyorum saçmalıkta çığır açtılar.

İsmail 2017-08-07 14:27:50

Bir hafta önce arıyoruz yine yer yok cevabı alıyoruz. Öğretmenler yazın turistik yerlerdeki öğretmen evlerini zaten dolduruyor. Dışarıdan insanlarla doldurmanın alemi nedir

Cemil Eren 2017-08-07 15:46:01

Denizli ogretmenevinde ailecek konakladım lakin rezalet bir yemek ve standartların altında bir oda kalitesi vardı.

Amedli 2017-08-07 15:27:57

Diyarbakır Dicle öğretmeni pis bakımsız ve kötüdür. İdarecisi ise ilgisizdir.

Ogretmen 2017-08-07 15:42:57

Tatvana tatile gittik ailecek konaklayanlarin çoğu öğretmen değildi bize yer yoktu polisin biri eşyalarını bırakmış günlerce de yok odayı da bosaltamiyorlardi otellerde kalacak kadar da kazanmiyoruz neyseki son anda boş yer oldu da kalabildik

Cihan 2017-08-07 15:16:13

Kesinlikle yılların kanayan yarasıdır bu konu.Aslında nu konunun temelinde yıllardır öğretmen kökenli olmayan milli eğitim bakanlarının öğretmen sorunları na o kadar uzak oluşu yatmaktadır.Öğretmen camısı içinde yıllardır konuşulan bir konu ve ben ilk kez haberlestirildigini görüyorum bunda tabiki suç biz öğretmenler de kamuoyu olusturamıyoruz.Polis okuluna biz giderken araya bin çeşit insan sokuyoruz DSİ misafir hanesine araya adam soksak da giremiyoruz diğer kamu kurumları için de geçerli ancak öğretmenevi yol geçen hanı öğretmen den baksa herkes var öğretmen evinde ücret olarak mesleki olarak da yabancilik çekerim her gittiğim de

Denizhan 2017-08-07 15:04:30

Tam da bu konuyla ilgili nereye şikayet yazarım diye düşünürken,haberi gördüm ve yorumunu yazıyorum,Su anda İskenderun öğretmenevinden ayrıldık,evimize gidiyoruz.2 gece konakladik ama hiç memnun kalmadik.Gece 12 ye kadar.otelde olmamiz gerekiyormuş; Bu nasıl bir kural,anlamadım.Ucret oda+kahvaltı olarak alınıyor.Kahvalti ise çok kötü ydü.Ucret 40 TL o da üye ücreti,40 TL lik bir hizmet aldığımızı düşünmüyorum.Temozlik konusunu hiç dile getirmiyorum,her yer kir-pas içinde,yani üye olmayan birileri kalıyorsa burada ne der bilmem.Şehrin en güzel yerinde bina qma yazık yani.